‘Er brandt een vuur diep in mij, en dat vuur dat ben jij!’ (Get Ready)

Onder een prachtige sterrenhemel, wijl de Grote Beer goedkeurend toekeek, werd het vuur aan de lont gestoken voor een machtig kampvuur. Een team vuurmeesters werd vakkundig opgeleid en het bos in gestuurd om het brandbaarste hout te selecteren. Vol overgave stortten ze zich op het construeren van een piramidevuur: het hout wordt in de vorm van een piramide geplaatst: klein, kurkdroog naaldhout en papier in het midden, en grotere takken schuin errond, als een kegel.

Al snel gensterden de vlammen door de Ardense hemel en konden we op artisanale wijze marshmallows roosteren. Nadien kwam een reïncarnatie van nonkel Bob ons nog vergasten op enkele kampvuurnummers met ronkende titels zoals ‘Kerstbrood met billenkaas’ en als klap op de vuurpijl weerklonk op 60-stemmig wijze ‘vrolijke vrienden’ doorheen de Ovifatiaanse ether.

Een machtig mooie afsluiter van een prachtige dag! Alle foto’s vind je HIER.

6 gedachten over “‘Er brandt een vuur diep in mij, en dat vuur dat ben jij!’ (Get Ready)”
  1. Wat zag dit er een gezellige avond uit aan het kampvuur 🤎🤎🤎
    Jullie hebben het écht al superleuk gehad! Geniet van vandaag en ook van de fuif vanavond 🎉🎉🎉
    Veel liefs, mama en papa 😘🩷🩷

  2. Hey Lucas,

    Superleuk om jullie avonturen op de blog te volgen! Dankjewel ook aan de juffen en meesters voor hun grote inzet en de fijne updates 🙏

    En nog: zondag finale tegen Academie Temse U13! ⚽️ Gisteren 1-0 gewonnen

    Nog veel plezier deze avond en morgen!

    Dikke knuffel,
    Mama en papa
    Ook van je allerliefste zusje Marie 😉😅
    En ons hondje

  3. heyeyeyey barbs ( nore ),
    ik hoop dat je superveel plezier hebt op bosklassen. ik heb gezien dat jullie gisteren kampvuur hadden en vanavond een fuif. je hebt het daar precies beter dan thuis WHAHAHAH. geniet er nog van ee, en dan kunnen we morgen terug samen roddelen HEHHEHEH 😭😚
    ps hopelijk is martine er nie te veel
    x jinthe x

  4. Hey lieve Joline!

    Dat kampvuur zag er wel supergezellig uit!
    En lekker snoepen ook nog!😁
    Het ziet er daar superleuk uit, al zie ik wel dat je heel moe bent 😉
    Geniet van de fuif vanavond en dan wachten we u vol ongeduld op!
    Morgenavond zien we elkaar al terug!
    De tijd gaat toch vooruit als je je amuseert he?!😉
    Wij tellen in ieder geval af tot je terug bij ons bent!
    Dikke kussen en knuffels,
    Mama, papa en Mattéo

  5. Ja Lisa, wat een avontuur !
    Blijkbaar heb jij meer lef dan mij, ik zie wilde vogels liever niet van dichtbij. Je mag je nu officieel lid noemen van de bosklasclan ten huize Seghers, het zou me niks verbazen dat jouw verhalen die van broer en zus gaan overtreffen en die waren al memorabel. Eerst daar nog de jackpot binnen halen in de casino en daarna alles geven op de dansvloer, geniet tot het allerlaatste…slapen doen we later wel 🙂
    Alvast heel veel dank aan dat fantastische schoolteam om onze kinderen te begeleiden in dit prachtig avontuur, we hebben mee geleefd en genoten van de dagelijkse briefing, VEEL DANK en tot morgen ♥♥♥

  6. Lieve Manoni,

    Het einde van de bosklassen komt alweer dichterbij… wat is die week voorbijgevlogen! Maar eerst nog hét hoogtepunt vanavond: eindelijk Bal Marginal! 💃🕺

    Dus: dans alsof niemand kijkt, spring alsof je superkrachten hebt, lach tot je buik pijn doet en geniet van elk laatste moment daar. Maak er een avond van om nooit te vergeten! ✨

    Nog één laatste avondje avontuur en dan mag je thuis weer lekker de rust komen opzoeken… en ik kijk daar héél hard naar uit. Miss you! ❤️

Reacties zijn gesloten.